În multe situații, cea mai bună alegere de motor pentru un anumit mecanism este un motor hidraulic: un dispozitiv compact, fără probleme și universal. Astfel, motorul hidraulic GPR-F (GPR-F) al diferitelor modele este utilizat cu succes pentru a echipa zeci de tipuri de echipamente municipale, de construcții și de construcții de drumuri.
Motorul hidraulic planetar rotativ GPR-F este proiectat pentru controlul continuu al vitezei, pentru lucrări care necesită marșarier, comutare frecventă, control automat și de la distanță, precum și pentru lucrul în servomotorizări.
Motorul hidraulic rotativ planetar GPR-F-M-160…630 este utilizat în echipamente pentru vehicule rutiere și municipale
A – aprovizionarea cu ulei. B – randament de ulei. D – drenaj.
Parametrii tehnici
Tip
V0, cm3
Pnom, MPa
Pmax, MPa
Tnom, N*m
nmin, min -1
nnom, min -1
nmax, min -1
Nnom, kW
Masa, kg
160
160
16
20
365
540
600
660
22
20
200
200
16
20
454
444
480
516
22
20,5
250
250
16
20
567
342
378
414
22
21
320
320
16
20
716
276
300
324
22
22
400
400
16
20
908
216
240
264
22
23
500
500
16
20
1114
175
190
205
22
23,5
630
630
16
20
1430
135
150
165
22
24
Qnom = 96 dm3/min.
КRandament η = 0.85. Forta admisibala pe axul de esire, N max: – radiala la lungime de 20 mm de capatul axei V / rezistență, N max: 160/5200; 200/4700; 250/4200; 320/300; 400/3100; 500/2800; 630/2500. – axiala – ne admisibila..